Kur atrodas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde?

Pārvaldes centrālās nodaļas adrese ir 

Rīgā, Čiekurkalna 1. līnija 1, 3. korpuss.

Uz pārvaldi var piezvanīt pa tālruni 67209400.

Var rakstīt uz e-pastu: pasts@pmlp.gov.lv

 

Kas ir Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde?

Tā ir valsts pārvaldes iestāde. 

To pārrauga Iekšlietu ministrija.

 

Pārvalde izdod personu apliecinošus un ceļošanas dokumentus, 

reģistrē personas Fizisko personu reģistrā.

Pārvaldes darbinieki izsniedz, pagarina un anulē uzturēšanās atļaujas, 

piešķir bēgļa un patvēruma meklētāju statusu, 

nosaka piederību pie Latvijas pilsonības 

un organizē naturalizācijas pārbaudījumus.

 

Pārvalde sniedz kvalitatīvus pakalpojumus.

Daudzi pakalpojumi ir pieejami elektroniskā veidā.

Pārvaldei ir divdesmit deviņas klientu apkalpošanas nodaļas. 


Pārvalde veicina sabiedrības un valsts drošību.

Pārvaldi vada Maira Roze.

 

Lasi informāciju par jaunā parauga pasēm

Lasi informāciju par personu apliecinošu dokumentu noformēšanu.

Lasi informāciju par naturalizāciju.

Lasi informāciju par dubultpilsonību.

Lasi informāciju par patvēruma pieprasīšanu Latvijā.

Lasi informāciju par ziņu iekļaušanu un aktualizēšanu Fizisko personu reģistrā.

Lasi informāciju par deklarēšanos.

Lasi informāciju par Pārvaldi.

Kur var iesniegt dokumentus?

Izsaukuma apstiprināšanas kārtība

Izsaukums, ja uzaicinātājs ir juridiskā persona

Kādos gadījumos izsaukumu neapstiprina?

Izmaiņas uzturēšanās atļauju saņemšanas kārtībā Krievijas un Baltkrievijas pilsoņiem

Personas koda maiņa