Kur atrodas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde?
Pārvaldes centrālās nodaļas adrese ir
Rīgā, Čiekurkalna 1. līnija 1, 3. korpuss.
Uz pārvaldi var piezvanīt pa tālruni 67209400.
Var rakstīt uz e-pastu: pasts@pmlp.gov.lv
Kas ir Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde?
Tā ir valsts pārvaldes iestāde.
To pārrauga Iekšlietu ministrija.
Pārvalde izdod personu apliecinošus un ceļošanas dokumentus,
reģistrē personas Fizisko personu reģistrā.
Pārvaldes darbinieki izsniedz, pagarina un anulē uzturēšanās atļaujas,
piešķir bēgļa un patvēruma meklētāju statusu,
nosaka piederību pie Latvijas pilsonības
un organizē naturalizācijas pārbaudījumus.
Pārvalde sniedz kvalitatīvus pakalpojumus.
Daudzi pakalpojumi ir pieejami elektroniskā veidā.
Pārvaldei ir divdesmit deviņas klientu apkalpošanas nodaļas.
Pārvalde veicina sabiedrības un valsts drošību.
Pārvaldi vada Maira Roze.
Lasi informāciju vieglajā valodā:
- par personu apliecinošiem dokumentiem:
- jaunā parauga pases;
- personu apliecinošu dokumentu noformēšana;
- personas apliecība (eID karte);
- personu apliecinošu dokumentu noformēšanas veidi;
- dokumenti, kas jāiesniedz, lai saņemtu personu apliecinošu dokumentu;
- personu apliecinošo dokumentu noformēšana bērnam līdz 15 gadu vecumam;
- kad jāmaina personu apliecinošs dokument?
- ko darīt, ja personu apliecinošs dokuments ir zudis?
- personas apliecības (eID kartes) funkcijas;
- ko darīt, ja ārzemēs rodas problēmas ar pasi vai personas apliecību (eID karti)?
- jautājumi un atbildes par eID karti;
- pilsoņa pase;
- ārzemnieka eID karte;
- kāda informācija ir iekļauta PIN aploksnē? PIN koda maiņa.
- par migrācijas tēmām:
- informācija par dokumentu iesniegšanu;
- izsaukuma apstiprināšanas kārtība;
- informācija par izsaukumu, ja uzaicinātājs ir juridiskā persona;
- kādos gadījumos izsaukumu neapstiprina?
- izmaiņas uzturēšanās atļauju saņemšanas kārtībā Krievijas un Baltkrievijas pilsoņiem;
- kas ir vīza?
- vīzu veidi un kategorijas;
- vīzas saņemšana;
- vīza ar tiesībām uz nodarbinātību;
- ilgtermiņa vīzas saņemšana attālinātā darba veikšanai;
- uzaicinājuma noformēšana.
- par personu tiesisko statusu:
- par ziņu sniegšanu no Fizisko personu reģistra:
- par citām tēmām: