Pārvaldes aptaujas
Teksts "Klientu apmierinātības aptauja 2020" uz krāsaina fona ar Pārvaldes ģērboni

Aizvadītajā gadā Pārvalde veica ikgadējo klientu apmierinātības aptauju, aptaujājot 500 respondentus, kuri sniedza savu vērtējumu par Pārvaldes klientu apkalpošanas servisu.

Klientu aptauja tika veikta 2020. gada oktobrī un novembrī. Šajā gadā pandēmijas dēļ tika aptaujāts mazāks klientu skaits un tika aptaujāta tikai viena klientu grupa - tie, kuri noformējuši vai saņēmuši personu apliecinošu dokumentu.

Paldies klientiem, kuri atbildēja uz aptaujas jautājumiem! Jūsu iesaiste palīdz pilnveidot un uzlabot mūsu klientu servisu.

Iepazīsties ar detalizētiem aptaujas rezultātiem, lejupielādējot zemāk esošo PDF failu:

Teksts uz zilā fona: "85,6% respondentu PMLP sniegtā pakalpojuma kvalitāti novērtēja kā teicamu vai ļoti labu"
Teksts uz zilā fona:"93,6% respondentu klientu apkalpošanas speciālista darba kvalitāti novērtēja kā teicamu vai ļoti labu"
Teksts uz zilā fona: "95,2% respondentu klient akalpošanas speciālista kompetenci un profesionalitāti novērtēja kā teicamu vai ļoti labu"
Teksts uz zilā fona: "94,6% respondentu klientu apkalpošanas speciālista attieksmi novērtēja kā teicamu vai ļoti labu"