Atrašanās vieta Kā mūs atrast?
Informējam, ka Pārvaldes pakalpojumi tiek sniegti vienoti un standartizēti un Pārvaldes darbinieki nepieņem dāvanas un kukuļus.
Centrālo nodaļu darba laiks:
Pirmdiena: 8:00-16:30
Otrdiena: 8:00-16:30
Trešdiena: 8:00-16:30
Ceturtdiena: 8:00-16:30
Piektdiena: 8:00-16:30
Sestdiena: Slēgts
Svētdiena: Slēgts
Iesniegumus var iesniegt elektroniskā veidā, nosūtot pa elektronisko pastu:
- PMLP, tās priekšniekam – uz elektroniskā pasta adresi pasts@pmlp.gov.lv;
- centrālajām nodaļām – uz attiecīgās struktūrvienības elektroniskā pasta adresi;
- klientu apkalpošanas nodaļām – uz attiecīgās nodaļas elektroniskā pasta adresi;
- izmantojot oficiālo elektronisko eAdresi.
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas iniciētie Grozījumi Personu apliecinošu dokumentu likumā paredz, ka personas apliecība jeb eID karte no 2023.gada 1. maija būs obligāts personu apliecinošs dokuments Latvijas pilsonim un nepilsonim, kurš sasniedzis 15 gadu vecumu.
Gadījumos, kad nepieciešams nodot fiziskās personas datus, komercinformāciju un citu aizsargājamu informāciju aicinām izmantot e-adresi.
PMLP pieņem arī šādus formātus:
- tekstam – DOC un DOCX;
- tabulām – XLS un XLSX.
Ērtākai un ātrākai informācijas apmaiņai un pakalpojumu saņemšanai iesakām izmantot elektroniskos saziņas līdzekļus.
PMLP pieņem elektroniski parakstītus dokumentus, kas izstrādāti un noformēti Ministru kabineta 28.06.2005. noteikumu Nr.473 „Elektronisko dokumentu izstrādāšanas, noformēšanas, glabāšanas un aprites kārtība valsts un pašvaldību iestādēs un kārtība, kādā notiek elektronisko dokumentu aprite starp valsts un pašvaldību iestādēm vai starp šīm iestādēm un fiziskajām un juridiskajām personām” 10. un 10.¹punktā noteiktajos formātos.
+371 67209400 - informācijas tālruņa darba laiks (sarunas var tikt ierakstītas!)
- Pirmdiena 8:30 - 16:00
- Otrdiena 8:30 - 16:00
- Trešdiena 8:30 - 16:00
- Ceturtdiena 8:30 - 16:00
- Piektdiena 9:00 - 15:00
- Sestdiena Slēgts
- Svētdiena Slēgts