rokas

Uzlabojot Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (turpmāk – Pārvaldes) sniegto pakalpojumu ātrumu un kvalitāti, pakāpeniski tiek ieviesta iespēja klientiem attālināti pieteikties rindā, lai noformētu personu apliecinošos dokumentus – pasi un personas apliecību jeb Eid karti.

Pārvalde no šī gada 20. augusta testē mobilā risinājuma darbību un ir uzsākusi pakāpenisku risinājuma ieviešanu. Šobrīd iestāties rindā attālināti, izmantojot mobilo lietotni Qticket, iespējams četrās nodaļās – Rīgas 2. nodaļā, Rīgas 3. nodaļā, Rīgas 4. nodaļā un Tukuma nodaļā.

“Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde pēdējo mēnešu laikā ir aktīvi strādājusi pie tā, lai klientiem pakalpojumi kļūtu vēl pieejamāki – ir pagarināts darba laiks 14 nodaļās, atsevišķās nodaļās tiek nodrošināta klientu apkalpošana sestdienās, ir pieņemti darbā papildu darbinieki, kā arī Pārvalde sniedz operatīvo informāciju sociālajos tīklos par nodaļām, kurās rindu nav un pakalpojums ir brīvi pieejams. Iespēja pieteikties rindai attālināti ir vēl viens nozīmīgs solis, lai uzlabotu pakalpojumu pieejamību, jo iedzīvotājiem nebūs jāstāv rindā, tai varēs pieteikties no mājām, dzerot rīta kafiju vai pošoties uz darbu, un atbraukt uz nodaļu tikai tad, kad būs pienākusi klienta kārta,” uzsver iekšlietu ministrs Kristaps Eklons.

Šis risinājums ļauj Pārvaldes klientiem attālināti pieteikt kārtas numuru rindā, izmantojot viedtālrunī lejupielādētu mobilo lietotni Qticket, tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks, un provizorisko laiku, kad pienāks klienta kārta saņemt pakalpojumu. Jauninājums ļauj tiešsaistē sekot līdzi rindai katrā konkrētajā nodaļā – pakalpojumu varēs pieteikt, piemēram, vēl esot mājās vai tuvojoties Pārvaldes nodaļai.

Tādējādi būs iespēja konkrētajā dienā pieteikties pakalpojuma saņemšanai attālināti un doties uz nodaļu tikai tad, kad tuvosies apkalpošanas laiks.

Lai saņemtu elektronisko kārtas numuriņu, ir jāveic trīs vienkāršas darbības: nepieciešams lejupielādēt Qticket lietotni, izvēlēties pakalpojuma sniedzēju – Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldi – un pakalpojumu IESTĀTIES RINDĀ.

Pārvalde aicina klientus būt saprotošiem, ja lietotnes ieviešanas sākumposmā rodas tehniskas problēmas, un par visiem gadījumiem ziņot, rakstot uz e-pasta adresi qticket@pmlp.gov.lv

Informāciju sagatavoja

Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes

Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departaments

prese@pmlp.gov.lv 67219185