Latvijas Republikas Iekšlietu Ministrijas
Pilsonības un Migrācijas Lietu Pārvalde
homeSākums sitemapLapas karte Teksta versija

Klientu apmierinātības aptaujas rezultāti par 2019. gadu

Klientu apmierinātības ar PMLP sniegto pakalpojumu kvalitāti noskaidrošanai tika aptaujāti 1000 respondenti PMLP teritoriālajās nodaļās visā Latvijā.

Respondenti novērtēja 6 punktu skalā klientu apkalpošanas kvalitāti.

  • 2019. gadā apkalpošanas kvalitāte vidēji novērtēta ar 5.27 punktiem ( 2018. gadā 5.48, 2017. gadā ar 5.62, 2016. gadā ar 5.61).
  • Ik pa brīdim sabiedrībā uzvirmo bažas par personas datu drošību valsts informācijas sistēmās. Klienti tika lūgti novērtēt, cik ļoti tie uzticas PMLP datu sistēmu drošībai. 72.84% % klientu atbildēja, ka pilnībā uzticas, ka viņu personas dati ir drošībā, 24.97% atbildēja “uzticos, bet neesmu pilnībā informēts par to tālāku izmantošanu”, 2.19% atbildēja “nē, personas datuapstrādes sistēma nav droša”.
  • Vērtējot ar klientu apkalpošanu saistītos aspektus, tika secināts, ka klienti visaugstāk novērtējuši gaidīšnas laiku rindā pakalpojuma saņemšanai un darba laiku |(5.30 punkti no 6) un pakalpojuma saņemšanas termiņu (5.25 mo 6).
  • Savukārt, vērtējot apkalpojošo personālu, visatzinīgāk novērtēta PMLP darbinieku kompetence un personiska attieksme, kā arī informācijas izskaidrošana un apkalpošanas kultūra.

Kā jūs vērtējat PMLP sniegtā pakalpojuma kvalitāti?


Novērtējiet, cik lielā mērā Jūs apmierina šie aspekti PMLP!

 

 

 

 

 

 

    INFORMĀCIJA

    PMLP teritoriālo nodaļu darba laiks (izņemot Rīgas 1. nodaļu)

    Pirmdiena 09:00 - 16:30
    Otrdiena 09:00 - 16:30
    Trešdiena 09:00 - 16:30
    Ceturtdiena 09:00 - 16:30
    Piektdiena 09:00 - 16:00

    Kontakti

    Tālrunis informācijai
    +371 67209400

    sarunas var tikt ierakstītas
    Tālruņi iepriekšējam pierakstam SKATĪT ŠEIT

    Nodaļu atrašanās

    facilities