Latvijas Republikas Iekšlietu Ministrijas
Pilsonības un Migrācijas Lietu Pārvalde
homeSākums sitemapLapas karte Teksta versija

Izsludinām konkursu uz Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamenta SABIEDRISKO ATTIECĪBU VADĪTĀJA amata vietu (uz nenoteiktu laiku).

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamenta SABIEDRISKO ATTIECĪBU VADĪTĀJS (uz nenoteiktu laiku).  

       Prasības pretendentam:

1)      akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs vai komerczinībās);

2)      darba pieredze sabiedrisko attiecību, žurnālistikas vai projektu vadības jomā vismaz divi gadi (vēlams valsts pārvaldē);

3)      pieredze preses publikāciju, informatīvo materiālu, preses relīžu sagatavošanā un pasākumu organizēšanā;

4)      zināšanas un prasmes par mūsdienīgu digitālo komunikācijas kanālu aktuālajām tendencēm un sociālo mediju darbības principiem;

5)      valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, divu svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu);

6)      iniciatīva, teicamas komunikācijas prasmes, ētiskums, rūpes par precizitāti un kvalitāti.

      

Galvenie amata pienākumi:

1)      Pārvaldes iekšējās un ārējās komunikācijas nodrošināšana un vadīšana;

2)      sabiedrības informēšana par Pārvaldes darbības jomu gan plašsaziņas līdzekļos, gan sociālajos medijos;

3)      mājaslapas uzturēšana un satura atjaunošana;

4)      skaidrojumu un viedokļu sagatavošana.

Pārvalde piedāvā:

1)   interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu;

2)   pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu;

3)   labus darba apstākļus – Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1;

4)   mēnešalgu, sākot no 1050 EUR līdz 1270 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Iesniedzamie dokumenti:

1)      motivēta pieteikuma vēstule;

2)      CV;

3)      izglītības dokumentu kopija;

4)      Jūsu redzējums vai ieteikumi Pārvaldes komunikācijas uzlabošanai ar sabiedrību 1 – 2 lpp.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt līdz 2018.gada 19.februārim:

  • nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV – 1026;
  • personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīga, LV – 1026;
  • nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi “pieteikums sabiedrisko attiecību vadītāja amatam”.

Uzziņas pa tālruni: 67219273.”

INFORMĀCIJA

PMLP teritoriālo nodaļu darba laiks (izņemot Rīgas 1. nodaļu)

Pirmdiena 09:00 - 16:30
Otrdiena 09:00 - 16:30
Trešdiena 09:00 - 16:30
Ceturtdiena 09:00 - 16:30
Piektdiena 09:00 - 16:00

Kontakti

Tālrunis informācijai
8300, 67209400

Tālrunis informācijai, zvanot no ārzemēm +371 67588675

Nodaļu atrašanās

facilities