Latvijas Republikas Iekšlietu Ministrijas
Pilsonības un Migrācijas Lietu Pārvalde
homeSākums sitemapLapas karte Teksta versija

INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORA amats (uz noteiktu laiku)

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, izsludina konkursu uz vakanto Personu datu apstrādes departamenta Elektronisko pakalpojumu administrēšanas nodaļas INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORA amatu (uz noteiktu laiku).

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vai nepabeigta augstākā izglītība - pēdējā kursa students);

- izpratne informācijas tehnoloģiju jautājumos;

- datora lietošanas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (teicamas prasmes darbā ar MS Word, MS Excel, interneta pārlūkprogrammām);

- normatīvo aktu pārzināšana informācijas tehnoloģiju un informācijas sistēmu jomā un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas;

- teicamas latviešu valodas zināšanas;

- svešvalodu zināšanas (krievu un angļu valoda) sarunvalodas līmenī (gan mutvārdos, gan rakstos);

- vēlama darba pieredze informācijas tehnoloģiju nozarē (vēlams valsts pārvaldes iestādē);

- vēlama darba pieredze valsts informācijas sistēmu lietotāju administrēšanā;

- vēlamas zināšanas un pieredze darbā ar ierobežotas pieejamības informāciju;

- vēlama pieredze darbā ar liela apjoma informāciju.

Galvenie amata pienākumi:

- administrēt valsts informācijas sistēmu lietotājus;

- piedalīties līgumu un starpresoru vienošanos projektu izstrādē personu datu apstrādes jomā - informācijas sistēmu lietotāju administrēšanas sadaļā;

-sagatavot atbildes uz pieprasījumiem, kas saistīti ar iestādes pārziņā esošo IS administrēšanu.

Piedāvājam:

-       interesantu un radošu darbu atsaucīgā kolektīvā;

-       mēnešalgu EUR 710,- (pirms nodokļu nomaksas) pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz EUR 800,- (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā);

-       pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu;

-       darba laiku no plkst. 8:00 līdz plkst. 16:30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes);

-       labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1.

Iesniedzamie dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus sūtīt pa pastu uz adresi: Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi “informācijas sistēmu administratora amatam” līdz 2017.gada 20.septembrim (ieskaitot). Uzziņas pa tālruni: 67219130.

INFORMĀCIJA

PMLP teritoriālo nodaļu darba laiks (izņemot Rīgas 1. nodaļu)

Pirmdiena 09:00 - 16:30
Otrdiena 09:00 - 16:30
Trešdiena 09:00 - 16:30
Ceturtdiena 09:00 - 16:30
Piektdiena 09:00 - 16:00

Kontakti

Tālrunis informācijai
8300

Tālrunis informācijai, zvanot no ārzemēm +371 67588675

Nodaļu atrašanās

facilities