Latvijas Republikas Iekšlietu Ministrijas
Pilsonības un Migrācijas Lietu Pārvalde
homeSākums sitemapLapas karte Teksta versija

Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Attīstības un projektu nodaļas referenta (attīstības plānošanas jautājumos) amatu (uz nenoteiktu laiku)

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, izsludina konkursu uz vakanto Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Attīstības un projektu nodaļas referenta (attīstības plānošanas jautājumos) amatu (uz nenoteiktu laiku).

Prasības pretendentam:

-          vēlama profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība;

-          teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas;

-          labas datorzināšanas (it īpaši, labā līmenī pārvaldīt MS Excel un PowerPoint);

-          prasme analizēt liela apjoma informāciju, definēt prioritātes, mērķus un sasniedzamos rezultātus;

-          izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem;

-          vēlamas zināšanas stratēģijas plānošanā;

-          labas komunikācijas spējas.      

Galvenie darba pienākumi:

-          apkopot un sagatavot informāciju Pārvaldes stratēģisko dokumentu izstrādei;

-          sagatavot atskaites, pārskatus, ziņojumus par dažādos rīcības plānos, stratēģijās, darba plānos vai citos attīstības plānošanas dokumentos Pārvaldei noteikto mērķu un uzdevumu izpildes gaitu;

-          gatavot informatīvus materiālus un prezentācijas;

-          gatavot atbilžu projektus un atzinumus par Pārvaldes attīstības un plānošanas jautājumiem;

-          organizēt Pārvaldes gada pārskata sanāksmes.

Papildus iespēja: dalība Eiropas Savienības finanšu instrumentu projektu īstenošanā.

Piedāvājam:

-          iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē;

-          mēnešalgu EUR 800,- pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika);

-          veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika);

-          labus darba apstākļus: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, darba laiks no plkst. 08:00 – 16:30.

Iesniedzamie dokumenti:

-     pieteikuma vēstule;

-     CV;

-     izglītības dokumenta kopija.  

Dokumentus var iesniegt līdz 2017.gada 30.septembrim:

  • nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV – 1026;
  • personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīga, LV – 1026;
  • nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi “pieteikums referenta amatam”.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Uzziņas pa tālruni: 67219552.

INFORMĀCIJA

PMLP teritoriālo nodaļu darba laiks (izņemot Rīgas 1. nodaļu)

Pirmdiena 09:00 - 16:30
Otrdiena 09:00 - 16:30
Trešdiena 09:00 - 16:30
Ceturtdiena 09:00 - 16:30
Piektdiena 09:00 - 16:00

Kontakti

Tālrunis informācijai
8300

Tālrunis informācijai, zvanot no ārzemēm +371 67588675

Nodaļu atrašanās

facilities