Latvijas Republikas Iekšlietu Ministrijas
Pilsonības un Migrācijas Lietu Pārvalde
homeSākums sitemapLapas karte Teksta versija

VADOŠĀ PERSONĀLA SPECIĀLISTA/-ES ierēdņa amats

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamenta VADOŠĀ PERSONĀLA SPECIĀLISTA/-ES ierēdņa amatu.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  1. atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  2. akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  3. ne mazāk kā trīs gadu profesionālās darbības pieredze personāla vadības jomā;
  4. praktiskā darba pieredze un ļoti labas iemaņas darbā ar resursu vadības sistēmas “HORIZON” personāla moduli;
  5. darba tiesiskās attiecības un valsts civildienesta attiecības reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana;
  6. teicamas latviešu valodas zināšanas;
  7. vēlamas krievu valodas un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
  8. vēlama darba pieredze nodarbināto kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumu organizēšanā.

Galvenie amata pienākumi:

  1. darbs ar personāla informācijas sistēmu „HORIZON”;
  2. visa veida personāla dokumentu sagatavošana;
  3. piedalīšanās personāla apmācību organizēšanā;
  4. personāla atlases organizēšana. 

Piedāvājam:

  1. iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē;
  2. stabilu atalgojumu (amatam noteikta 30 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa);
  3. labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1.

Iesniedzamie dokumenti:

-          pieteikuma vēstule, kurā norādīts, kāda ir atbilstība katrai no prasībām;

-          CV;

-          izglītības dokumenta kopija.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dalībai konkursā varat pieteikties līdz 2017.ghada 10.septembrim:

1)        sūtot dokumentus pa pastu uz adresi: Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV – 1026;

2)        iesniedzot dokumentus personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīgā;

3)        sūtot dokumentus elektroniski uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi “pieteikums vadošā personāla speciālista amatam”.

Uzziņas pa tālruni: 67219273”.

 

INFORMĀCIJA

PMLP teritoriālo nodaļu darba laiks (izņemot Rīgas 1. nodaļu)

Pirmdiena 09:00 - 16:30
Otrdiena 09:00 - 16:30
Trešdiena 09:00 - 16:30
Ceturtdiena 09:00 - 16:30
Piektdiena 09:00 - 16:00

Kontakti

Tālrunis informācijai
8300

Tālrunis informācijai, zvanot no ārzemēm +371 67588675

Nodaļu atrašanās

facilities