Latvijas Republikas Iekšlietu Ministrijas
Pilsonības un Migrācijas Lietu Pārvalde
homeSākums sitemapLapas karte Teksta versija

Madonas nodaļas VADĪTĀJA VIETNIEKA/-CES ierēdņa amatus (uz nenoteiktu laiku)

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz Madonas nodaļas VADĪTĀJA VIETNIEKA/-CES ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku).

Prasības pretendentam/ei:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātnēs);
  • izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem pakalpojumiem;
  • praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • ļoti labas krievu valodas zināšanas;
  • labas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē kvalitatīvi konsultēt un apkalpot klientus ar migrāciju saistītos jautājumos;
  • vēlama vismaz viena gada ilga darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē.

Galvenie amata pienākumi:

  • konsultēt klientus ar migrāciju saistītos jautājumos;
  • sagatavot atbilžu projektus uz klientu iesniegumiem, sūdzībām;
  • sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolus;
  • koordinēt darbu, kas saistīts ar uzturēšanās atļauju un reģistrācijas apliecību izsniegšanu,reģistrēšanu un anulēšanu,
  • koordinēt darbu personu apliecinošu dokumentu jomā;
  • nodrošināt dokumentu pieņemšanu personu tiesiskā statusa noteikšanai un maiņai;
  • sagatavot lēmumprojektus nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās atļauju un reģistrācijas apliecību izsniegšanu, vīzu, izsaukumu un tiesību uz nodarbinātību jautājumos, izbraukšanas rīkojumu un lēmumu par personas piespiedu izraidīšanu no valsts projektu sagatavošana).

Pārvalde piedāvā:

 

  • iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē;
    • mēnešalgu EUR 760,- (pirms nodokļu nomaksas) pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz EUR 800,- (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā);
    • labus darba apstākļus Madonā, Saules ielā 17.

Iesniedzamie dokumenti:

  •   pieteikuma vēstule;
  •    CV;
  • izglītības dokumenta kopija.

 

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Konkursa otrā kārta (rakstveida pārbaudes darbs) notiks Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1.

Dokumentus var iesniegt līdz 2017.gada 16.septembrim:

  • nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV – 1026;
  • personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīga, LV – 1026;
  • nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi “pieteikums Madonas nodaļas vadītāja vietnieka amatam”.

Uzziņas pa tālruni: 67219273.

INFORMĀCIJA

PMLP teritoriālo nodaļu darba laiks (izņemot Rīgas 1. nodaļu)

Pirmdiena 09:00 - 16:30
Otrdiena 09:00 - 16:30
Trešdiena 09:00 - 16:30
Ceturtdiena 09:00 - 16:30
Piektdiena 09:00 - 16:00

Kontakti

Tālrunis informācijai
8300

Tālrunis informācijai, zvanot no ārzemēm +371 67588675

Nodaļu atrašanās

facilities