Latvijas Republikas Iekšlietu Ministrijas
Pilsonības un Migrācijas Lietu Pārvalde
homeSākums sitemapLapas karte Teksta versija

PMLP izsludina konkursu uz Personu statusa kontroles nodaļas VECĀKĀ REFERENTA ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku).

„Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz Personu statusa kontroles nodaļas VECĀKĀ REFERENTA ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku).

       Prasības pretendentam:

1)  atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;

2)  akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātnē);

3)  darba pieredze administratīvo aktu sagatavošanā;

4)  darba pieredze tiesību normu piemērošanā;

5)  teicamas latviešu valodas zināšanas;

6)  ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas;

7)  izpratne par Latvijas pilsonības iegūšanas un zaudēšanas jautājumiem;

8)  izpratne par politiski represētās personas statusa noteikšanas jautājumiem.

 

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt lietas par Latvijas pilsonības, Latvijas nepilsoņa statusa un Latvijas bezvalstnieka statusa reģistrāciju un sagatavot attiecīgus lēmumu projektus;

- izskatīt minēto tiesisko statusu zaudēšanas lietas un sagatavot attiecīgus lēmumu projektus;

- izskatīt politiski represētas personas statusa noteikšanas lietas un sagatavot attiecīgus lēmumu projektus;

- pieņemt apmeklētājus un konsultēt par tiesiskā statusa noteikšanas un zaudēšanas jautājumiem.

Pārvalde piedāvā:

1.  iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē;

2.  mēnešalgu EUR 711,- pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz EUR 811,-.

3.  pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu;

4.  labus darba apstākļus – Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1.

Iesniedzamie dokumenti:

-          motivēta pieteikuma vēstule;

-           CV;

-          izglītības dokumentu kopija.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt līdz 2017.gada 24.janvārim:

  • nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV – 1026;
  • personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīga, LV – 1026;
  • nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi “pieteikums vecākā referenta amatam”.

 

Uzziņas pa tālruni: 67219273.”

 

INFORMĀCIJA

PMLP teritoriālo nodaļu darba laiks (izņemot Rīgas 1. nodaļu)

Pirmdiena 09:00 - 16:30
Otrdiena 09:00 - 16:30
Trešdiena 09:00 - 16:30
Ceturtdiena 09:00 - 16:30
Piektdiena 09:00 - 16:00

Kontakti

Tālrunis informācijai
8300

Tālrunis informācijai, zvanot no ārzemēm +371 67588675

Nodaļu atrašanās

facilities