Latvijas Republikas Iekšlietu Ministrijas
Pilsonības un Migrācijas Lietu Pārvalde
homeSākums sitemapLapas karte Teksta versija

Iesaisties – novērtē atsaucīgus klientu apkalpošanas speciālistus valsts iestādēs!

Ar īpašu pasākumu 14.septembrī Valsts kanceleja atklās #LabaServisaKustība kampaņu! Ceturtdien PMLP Rīgas 1.nodaļā viesosies sabiedrībā pazīstami cilvēki, kas iejutīsies klientu apkalpošanas speciālistu lomās un aicinās iedzīvotājus novērtēt valsts iestāžu darbiniekus!

 

Ar laba servisa kustību valsts pārvaldē jau trešo gadu pēc kārtas aicinās iedzīvotājus novērtēt izcilu klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos!

Valsts kanceleja kampaņu atklās ceturtdien, 14. septembrī, ar īpašu pasākumu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldē, kurā klientu apkalpošanas speciālistu lomā iejutīsies sabiedrībā zināmi cilvēki – sportisti, uzņēmēji, TV un radio personības u.c.

Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis: “Mēs varam lepoties, ka valsts pārvaldē strādā daudz godprātīgu, atsaucīgu un laipnu darbinieku ar izcilām klientu apkalpošanas prasmēm, kuras augsti novērtē arī klienti. Taču kā it visās dzīves jomās – vienmēr var labāk un labāk! Tāpēc esam gatavi mācīties un uzklausīt iedzīvotāju vērtējumu, lai sniegtu kvalitatīvus pakalpojumus un palīdzētu katram klientam atrast situācijai piemērotu risinājumu. Tādēļ laba servisa kustības mērķis ir izcelt pašus labākos valsts pārvaldes darbiniekus, kuri iedvesmo citus un palīdz veidot labāku pārvaldi!”.

Mediju iespējas: pasākums norisināsies ceturtdien, 14. septembrī, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Rīgas 1.nodaļā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā. Sākums plkst.12.00.

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka 2015. gadā, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā. Balsot iespējams, aizpildot anketu tīmekļvietnē mazaksslogs.gov.lv un mobilajā lietotnē “Futbols” no 14. septembra līdz 12. novembrim.

Pērn “Klientu apkalpošanas goda balvu” saņēma Inita Tauriņa, Lauku atbalsta dienesta klientu apkalpošanas speciāliste no Valmieras; Ilona Zorova, Valsts ieņēmumu dienesta galvenā nodokļu inspektore no Jelgavas un Ausma Rava, Sociālās integrācijas valsts aģentūras sociālā pedagoģe no Jūrmalas. Savukārt 2015. gadā goda balvu saņēma Guna Slāģe, Valsts zemes dienesta klientu konsultante no Jelgavas; Lorija Trepcova, Valsts meža dienesta vecākā referente no Balviem; Vanda Bērziņa, Valsts ieņēmumu dienesta galvenā nodokļu inspektore no Rīgas.

 

 

Kampaņas video: https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=B2WJ_eSBbwc

 

 

Informāciju sagatavoja: Valsts kanceleja

 

Aiva Skvarika

Komunikācijas departamenta konsultante

Tālrunis: 67082922; 29659107, e-pasts: aiva.skvarika@mk.gov.lv

INFORMĀCIJA

PMLP teritoriālo nodaļu darba laiks (izņemot Rīgas 1. nodaļu)

Pirmdiena 09:00 - 16:30
Otrdiena 09:00 - 16:30
Trešdiena 09:00 - 16:30
Ceturtdiena 09:00 - 16:30
Piektdiena 09:00 - 16:00

Kontakti

Tālrunis informācijai
8300

Tālrunis informācijai, zvanot no ārzemēm +371 67588675

Nodaļu atrašanās

facilities