Latvijas Republikas Iekšlietu Ministrijas
Pilsonības un Migrācijas Lietu Pārvalde
homeSākums sitemapLapas karte Teksta versija

Valsts pārvaldes klientu apmierinātības aptaujas rezultāti

2016. gada Pētījumu centrs SKDS Valsts kancelejas pasūtījumā ir veicis pētījumu "Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījums". Pētījumā tika ietverti šādi jautājumi:

1. attieksme pret valsts pārvaldi kopumā;

2. uzskati par valsts iestādi, kas vislabāk apkalpo iedzīvotājus;

3. saskarsme ar valsts iestādi, kas vislabāk apkalpo iedzīvotājus;

4. valsts iestāžu darba vērtējums kopumā;

5. pēdējās saskarsmes ar valsts iestādi raksturojums (t.sk. saskarsmes būtība, saskarsmes veidi, iemesli saskarsmes veidu izvēlē).

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde tika iekļauta vērtējamo iestāžu sarakstā. Pētījuma ietvaros respondenti analizēja pēdējās saskarsmes atbilstību klientu apkalpošanas vērtībām, kuras noteiktas Valsts pārvaldes klientu apkalpošanas rokasgrāmatā. Teicami un ļoti labi tika novērtēti tādi klientu apkalpošanas raksturojumi kā "ir laipni pret mani", "zinoši un profesionāli", "atbildīgi par savu darbu, padarīto" un citi. 

Pozitīvs ir arī vērtējums par iestādes darbības izmaiņām kopš pēdējās saskarsmes reizes - 33% respondentu uzskata, ka iestādes darbība ir uzlabojusies, savukārt 50% respondentu uzskata, ka iestādes darbība nav mainījusies, un tikai 2% aptaujāto uzskata, ka iestādes darbība ir pasliktinājusies. 

Aicinām iepazīties ar pilniem pētījuma rezultātiem šeit. 

INFORMĀCIJA

PMLP teritoriālo nodaļu darba laiks (izņemot Rīgas 1. nodaļu)

Pirmdiena 09:00 - 16:30
Otrdiena 09:00 - 16:30
Trešdiena 09:00 - 16:30
Ceturtdiena 09:00 - 16:30
Piektdiena 09:00 - 16:00

Kontakti

Tālrunis informācijai
8300

Tālrunis informācijai, zvanot no ārzemēm +371 67588675

Nodaļu atrašanās

facilities